karamel33 Kizlar bir hafta önce normal doğum yaptım vajinam da ağrı var şiddetli deil ama rahatsız ediyor genel olarak herkestemi oluyor bu ağrı dikiş ağrısı deil dikişlerin açtı doktorum ağrısı yok dikişlerin ama vajinam agriyo
en_guzel_emanetlerim karamel33 rahim kendini toparlıyor aşağı sarktıkça ağrı yapar demişti benim doktorum 40 gün çektim o ağrıyı sünnet çocuğu gibi yürüdüm ayağa kalkınca içim çıkar gibi ağrı oluyordu
karamel33 en_guzel_emanetlerim aynn öyle dikiş yeri agrimiyo iyileşti ama vajinam agriyo fitil verdi enfeksiyon için bu sefer yanma da yapıyor doktora söylemeye gitmeye korkuyorum alltan muayene edecek die ilk doğumum oldugu için biraz zorlandım korkuyorum
nadrun Ben zor bir doğum yapmıştım özellikle ayakta kaldığımda ağrım olur böyle aşağıya doğru çekilme olurdu hatta regl olduğumda çok çok daha o aşağıya çekilme ağrısını yaşardım sonra sonra geçti