11+2 hamileyim ve bugün bir ağrı ile kanlı et parçası(ciğer gibi değil beyaz) geldi iç çamaşırıma. Hemen doktoruma gittik ve bebege baktı herşey yolundaydı. Gebeligin başından beri ufak tefek kanamalar yaşıyordum ve kanamam durdu. Doktorum polip olabilir dedi ama vajinal muayenede görünürdü dedi. Başına gelen var mı acaba?