Ben spinal değil önceki iki dogumumda genel oldum Ama gerçekten korkulacak kadar değil 3.gun kalktım poça bile yaptım ilk iki gün ağrı oluyor tabi ama yürümek önemli yürüdüğünüz zaman daha kolay iyilesiyorsunuz Buda 3. olacak Allahın izniyle artık spinal yapılıyormuş hep devlettte bakalım