17 gün oldu sezeryan olalı . Doktorum doğumun ertesi günü korse takabileceğimi söylemişti . Benimde göbeğim ilk günlerde hamile göbeği gibiydi şuan yok denecek kadar az kaldı 🤗 Dert etmeyin yani yavaş yavaş vücut eski formuna dönecektir . Korse takmanızı korse yoksada bir tülbent veya şal yardımıyla göbeğinizi sarmanızı öneririm ☺️