durumoms2 Kızlar kafama takılan bişey var. Bi doktor 34 ten sonra bırak dedi diğeri 36. Haftada bırak dedi. Sizde son aylarda kullandınız mı ne zaman bıraktınız?
QUEEN088 durumoms2 Benim doktor ne zaman bırakacağımız hakkında konuşmadı.Bence bende 36 ya gibi kullanıcam.Çunki iki defa erken doğum olmuş
Sevda0234 durumoms2 21. Haftamdan beri kullanıyorum şuan 36+3deyim hala devam ediyorum erken dogum riskim olduğu için haftaya kontrole gidicem keser mi doktor yada devam et der mi bilmiyorum
realist3560 durumoms2 Canım kanaman vs yoksa bence bırak çünkü doktor bana da ilk kızımda geç bıraktırdi bu sefer bekliyoruz bekliyoruz doğum başlamıyor bu sefer dedi progestan doğumu geciktiriyor bende çok kızmıştım madem zamanı etkiliyor niye bıraktırmadi diye
durumoms2 Sevda0234 o zaman 36 da kullanmam gerekiyor mu acaba. Yani doktor 36 ya kadar kullan dedi ama 36 dolana kadar mı yoksa 36 ya girince mı demek istedi orasını anlayamadım işte
durumoms2 QUEEN088 geçer inşallah canım ☺️ bende 31 Ken hastaneye yattığımda çok korkmuştum ama 35 e kadar geldik bakalım daha ne kadar sabretcek 🤭
Sevda0234 durumoms2 valla canım Bilemiyorum arayıp sor bence doktoruna ne olur ne olmaz için rahat eder
durumoms2 realist3560 işte bende onu düşündüm. Benim kızım normal doğum oldu bi de bunda progestan içe içe iyice geciktirmeyim diyorum. Kanamam yok idrar yolu enfeksiyonu var. Bi de diğer doktor da gayet bilgili bi doktor 34 ten sonra kullanma demişti