Kızlar bugün 12.30 da sağ kasığımda ve vajinamın üzerinde adet sancısı gibi ama çok keskin bi ağrıyla uyandım 38+1 günlüğüz sağ bacağımı kaldıramıyorum bebiş sol tarafıma toplanıyor sürekli devamlı geçmeyen bi ağrı. Saat 4 de hastaneye gittim nst de sancı çıkmadı açılmam da yok ama saat 7 oldu hala geçmiyor yaşayan var mı ağrıdan sancıdan yoruldum artık