suscarparimm ben ilk gebeligimde özelde olmuştum (sezeryan) özelde ilk belimden vurma ile uyuşma olmuştu doğum güzel geçmişti 2. Gebeligimde ise üniversitesi araştırma da oldum öldüm resmen 2 defa yaptılar iğneyi uyusmadi bacağıma iğne falan batirdikar hissediyorum dedim 3. İgnede ise iğneyi vurunca ayaklarım elektrik çarpmış gibi oldu biri sağa diğeri sola açıldı uyusturamayinca beni bayıltıp sezeryan ettiler ve uyandığımda belim belim die sayikliyormusum birde hastaneden çıkarken belimde hortum vardı onu çıkartmışlar di yani demem o ki 2. Gebeligimde epidural mı olmuş oluyor ozmnkar pek bilgim yoktu sormamistim bu forumda öğrendim çok şükür herşeyi şuan 3. Gebeliğim Eylül’de doğumum var sormak istedim kusura bakma canım biraz uzun oldu hakkını helal et🙏