Merhabalar bugün detaylı ultrasona gittim ve beyninde iki tane lateral ventriküller olduğunu bir tanesinin 8 diğerinin 10.4 mm olduğunu söyledi kromozomsal bozukluklarda olurmuş gen testi ya da amniyosentez önerdi çok endişelendim böyle yaşayan olupta sonradan sağlıklı doğan ya da bu durumu yaşayan annelerimiz var mı yazarsa sevinirim teşekkür ederim şimdiden