Merhaba güzel anneler,12haftalık hamileyim,bu hafta doktorum vitamin yazdı,ama ben bulantı ve kusmadan dolayı içemiyorum,ağzıma koyduğum gibi çıkarıyorum,çok kötü oluyorum,vitamininde garip bi kokusu var,böyle olan varmı aranızda,sizler vitamin kullandınızmı?