Merhaba kızlar ☺️ Doğumuma az kaldı ama hala isim konusunda kararsısız.Kuranda geçen bir isim olsun istiyorum. Ben Kerem ismine karar verdim ama eşim pek istemiyor. Eşimde evliliğimizin başından beri oğlumuz olursa ismi emir olsun derdi hep. Emir ismide kimi yerde Kuranda geçiyor, kimi yerde geçmiyor yazıyor. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba? 🤔 Bu arada birde kızım var onun adıda Ebrar 🥰