Burcusko Merhaba sevgili anneler, bebişlerin doğduktan sonra emme saatleri nasıl oluyor? Doktorlar uyansa da uyanmasa da iki saatte bir emzirin diyorlar ne zamana kadar bu süreç geçerli?
Hilal-95 Burcusko tabiki 2 saatı geçmemsi gerekıyor 40 gün allah korusun sarılık felan olursa ben 1bucuk saatde bır emzırdım hep bnmkı düşükde olsa olmustu yükselmesin diye emzire bildiğin kadar emzir nekdar emzırırsen sütün okadar gelıyor çoğalıyor zaten inşallah acıktığında kendı uyanıp ağlar benm oğlum hemen ağlardı o cok iyi dedi doktoumuz
Hilal-95 Burcusko evet 40 gün snrasında 3 4 olablıyor zaten bebek anneye alıstıkdan snra acıkınca ağlmaya baslıyor mecbur emziriyosun😄 ilk dönem uyusa bile uyandırım emzirmek gerek ıslakmendılle ayaklarına sürerek yani bi şekılde emmesi sağlamak gerekiyor
Asyao 2 saat çok fazla sürekli emzirmek Lazım ki sarılık olmasın benim bebem ilk bir kaç gün düzgün emmediği için sarılık oldu