minikerdeminannesi esilaam_123 merhaba beş buçuk aylık hamileyim 23 e giricem hafta olmak bebeğim göbeğimin altında hala yukarı çıkmadı sizce normal mi
iremsknn esilaam_123 ben de ebe bulmuşken soru sormak istiyorum 😀 Benim bebeğim 15 günlük memeden hiç ayrılmak istemiyor sürekli emziriyorum, 2 saatte bir uyanıyor emmek için. Normal bir durum mudur bu bebekler böyle midir? ☺️
De25 esilaam_123 nisan dediğimiz şey tek sefer de mı gelir bende 2 gündür kahverengi akıntı geliyo ara ara
yalcinsevda_06 esilaam_123 Merhaba bişey sorucam 30 haftalık hamileyim ve karnımın sol tarafında iğne batması gibi ağrılar var yeni oldu bebeğimin hareketlerini falan hissediyorum oldukça hareketli bir haftadır fazla yoruluyorum ondan mı acaba bi sorun var mıdır hastaneye gitsem mi ne dersiniz?
esilaam_123 minikerdeminannesi merhaba rahim 22-24.haftalarda göbek deliğine gelir henüz normal aşağıda olması
haklisinesracim esilaam_123 ben de sormak istiyorum ebe bulmuşken 😊😊 ikinci doğumlar daha hızlı olur derrler sizce hastaneye gitmem icin doğru zaman nedir sancılar ne durumdayken gitmeliyim
esilaam_123 haklisinesracim genelde ikinci doğumlar hızlı olur fakat bu bebeğin duruşuna göre farklılık gösterebilir en doğrusu düzenli sancılarınız geldiğinde direk hastaneye gitmeniz
esilaam_123 iremsknn memeden de ayrılmak istemiyor sizden de bu gayet normal bir durum endişe etmeyin
Demettello41 esilaam_123 hazır ebe bulmuşken soralım ☺️ Benm heyecandan tansıyonum 15 kere cıkıyor hastane de normal doğum veya sezeryan esnasında bır sorun olur mu çok korkuyorum