-Bsra-26 33+4 teyim geçen hafta karaciğer enzimlerim yükselmeler olduğu için ilaç başlattılar. Böyle bir durum yaşayanların süreçleri nasıl ilerledi. Bilgisi olan,deneyimleyen, duyanlar paylaşırsa bizimle sevinirim