Evet ben kullanıyorum. şiddetle öneriyorum hayran kaldım robota. Bende buradan fikir almıştım, bazı arkadaşlar roborock s7 önerdi araştırdım ve önerilerden en iyisi oydu. En mükemmel özelliği zaten halıya gelince mopu kaldırması ıslatmaması, bazı robotlar da bu yok. Ve bu yüzden alanlar memnun kalmıyor