Benim de nabzım hep yüksek bu aralar 33 haftalık hamileyim. Doktora sorduğumda 100e kadar normal demişti ama bence 105 de çok aşırı yüksek değil. Anemi sebep olabilir tiroitten, sıcaklardan, egzersizden olabilir. Çok rahatsız oluyorsan o zaman bence kardiyolojiye gidebilirsin.