zeynepikra_61 Canım eczane tanıdık ise ilacı alırsın Pazartesi de aile hekimine yazdırırsın reçeteyi verirsin halleder ☺️ Ben genelde öyle yapıyorum para ile alırsam da reçete götürünce aradaki farkı geri ödüyor yada hiç para almıyor ben direk reçete götürüyorum muayene ücreti vs bir şey çıkarsa ona göre ücret veriyorum