Saaaaa benim de son 81 ama sezeryan olacağı için son 70lerdeyim sanırım 🙂 hazırlık olarak 8 10 tane tulum takım vs aldım ilk çocuğumun kıyafetlerinden de giydiricem büyük parçalar zaten var beşik araba gibi. Bir de bez pamuk deterjan alacağım çok bişeyimiz yok açıkçası