tazecikannee 7+2 deyim aşırı derecede midem bulanıyor gece gündüz bişey yiyemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz 😰
Edabykl tazecikannee ilk zamanlar cok normal mide bulantisi birşey yiyememek doktorunuzdan ilac isteyin ben prilam kullanmıştım rahatlamıştı beni
mor_menekse tazecikannee çok normal canım ilk üç ay malesef oluyor bunlar doktora gittiğinde söyle ilaç yazıyor.ben verdiği ilacı kullanmamıştım idare ettim 3 ay. Salatalık felan ye iyi geliyor meyve tarzı şeyler de yiyebilirsin.
Edabykl tazecikannee yok canim ben 5 ay kullandim o ilaci sonra bulantılarım kesilince biraktim hic bir zarari yok bi gece yatarken iciyodum bide sabah kalkınca
Eliiiiif Çok zor biliyorum,bulantı yüzünden hastane benim evim olmuştu 16.haftada tamamen kesildi ölmek için yalvarıyodum Allaha bebekten bile nefret ettim o derece
tazecikannee Eliiiiif acaba bitecek mi sanki hep böle olcak gibi ağladığım zamanlar oldu bitsin diye çok zor Allah yardımcımız olsun 🤲🏻