Aystsn 21+5 haftalığım 1 hafta dır karnım sık sık sertleşiyor bebek kendini kasıyor sertleşiyor hareketlerini kasıklarımda hissediyorum normal mi acaba ilk gebeliğim.
oykumm_1233 Aystsn 24 olcam arada bir aynı sey bendede oluyor bebek yer açıyor diyorlar ama bılemıyorum
cigdeeemm Aystsn Aynı durum bende de var 21 haftalığız biz de. Dün ilk defa çok net o sertliği ve bir tarafa toplanmayı hissettim. Perşembe detaylı için doktora gideceğim o zaman soracağım. Stres oldum
11115 Aystsn eynen canım, bende 20 haftalığım, qarnımda sertlik ve sancı var, rahim kasılması dedi doktor, ilac yazdı, bol bol dinlenmemi söyledi, bende çok yüksek kasılma var, bebeye zarar verə bilir, doktora git mutlaka
Aystsn Hareketlerini kasıklarımda hissetmem normal mi peki bana aşağıda gibi geliyor, ve bel ağrımda var
Hayattumutt Bende 20 haftalığım rahmime kasılma gibi anlık sancı giriyor,magnezyum içince geçiyor,haftaya doktora gideceğim umarım herşey yolundadır
Bebikkcik Aystsn 34+5 haftalığım bende fazlasıyla bu durumu çekiyorum yeri daraldıkça bu hareketleri normalmiş