Meerve-um 9 haftalık hamileyim geçen hafta kanamam oldu Progestan kullandım ama doktor bir sorun olmadığını söyledi bugün hafif kahverengi leke geldi şimdi bir şey yok ama adet sancısı gibi sancım var korkuyorum sizce neden ve benim gibi olan var mı ??
11115 Meerve-um ilk aylarda bende de oluyordu, ama kan gelmesi pek iyi bişey deyil, doktora sorsan daha iyi olur bence
Sedaduru Meerve-um kuzum şu an bende 16+6 Dayım ve ara ara sancılanıyorum rahim ve bebek büyüdüğü için olabilirmiş
Eceem Meerve-um progestan devam ediyor musun benimde kanamalı gecen Bi gebeliğim var 8 haftalığız kanamam durdu ama kasık arıları bendede oluyor bazen adet sancısı gıbı kıvranıyorum ama yaklaşık 5 dk sonra geçiyor uzun vadeli ağrı değilse korkma
Minikbebegim1999 Sedaduru evt bende 15+5 haftadayim bende arada adet sancısı cekiyorm rahim büyüdüğü için dedi doktor
Meerve-um Eceem evet Progestana devam ediyorum ağız yoluyla alıyorum normalde günde 1 defa alıyordum ama kanamadan sonra doktor 2 ye çıkardı
Minikbebegim1999 Sedaduru için rahat olsun cok normal 20 haftaya kadar oluyormuş bu adet sancısı kısa sürüyor gidiyor hemen saten kanama bende de oldu 7 haftalarda biraz yerleşme kanaması birazda yeni hamile olduğun için vücut daha benimsiyemiyor eger kesese kanama yoksa gozukmuyorsa kanamanin nerden geldigi sorun yokdur 2 ay cektim bende cok şükür geçti
Sedaduru Minikbebegim1999 ay inşallah kuzum 🙏🏻 Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın 🙏🏻 Kanama alanı görünmüştü ilk bebeğin hemen üstünde doktorum izne ayrılmış bende o yüzden devlete gittim onlarda bişi söylemiyorlar ki o yüzden kanama alanı ne oldu bilemiyorum
Minikbebegim1999 Sedaduru kanama alani kesenin icinde etrafinda gorunen kan oluyor oda genelde düşük tehlikelisi olarak geciyor ama eger kanama alani gozukmuyorsa ozaman bir sorun yokdur
Sedaduru Meerve-um bende de ara ara o da oluyor ama ben bu hafta gideceğim kuzum sende bi git istersen
Eceem Meerve-um bende günde 2 doz sabah 2 doz akşam dupbaston hap içiyorum ilk gittimde 2 iyne Bi fitil verdi sonra ilacı kullan dedi banada Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤲
Minikbebegim1999 Meerve-um bel ağrısı genelde çok iş gördüğün zaman yada yanlış hareket olunca olur ama hem bel agrisi hem kaşık ağrısı tehlikeli olabiliyor
Mutluuygungelen Ben de şu an yorumlarınızı okuyunca rahatladım, 14+2 yiz, dün bacak ağrım vardı, gece uyurken bel ağrısı oldu b hafif de kasık ağrısı oluyor bugün de devam ediyor ama kanama, lekelenme yok, doktora mı gitsem diyordum ama sanırım normal🙏🏻