Yaseminsyn Arkadaşlar 37 ve 38 de hiç sancım olmadığı halde 2 kere nst girdim doğurana kadar her hafta gireceksin dedi ama hiç sancım yok nst her hafta girmem normal mi her gittiğimde 120 TL veriyorum
_ozlmm Yaseminsyn 35.haftadan sonra bana da doktorum her hafta girmeye başlayacaksın demişti şuan iki haftada bir giriyorum
Elisarli Yaseminsyn benim doktorum 2 haftada bir çağırıyor nst ücretide yok sadece muayene ücreti veriyorum normal
Mrv135 Yaseminsyn Evet ben de artık sanırım her hafta giricem, siz hissetmeseniz de sancı cikabiliyor nstde..benim hissetmediğim halde çıkmıştı düzensiz bir iki tane.
Vera09 Yaseminsyn bana 32den sonra her geldiginde gireceksin dedi ama bizde ucretsiz sizinki phaliymis
Ahsenmom Yaseminsyn Şaka mi yapıyorlar ya 120 TL ne Benim muayene ücretim 150 TL. Nereden ne çıkarıp insanlardan para koparsak derdindeler pes
miroski_22 Yaseminsyn 36dan beri her hafta nst giriyorum canım ama devlete gidiyorum ben özelde de 80 tl ücret veriyordum sizinki fazla gibi geldi bana
Elly20 Nst sadece sancınızı ölçmek için değil aynı zamanda bebeğim anne karnındaki stres durumunu da ölçmek için yapılıyor. O yüzden sancım yok girmeme gerek yok diye düşünmeyin
Edabykl Yaseminsyn sanci olmasa bile bebegin icerdeki durumunu ve kalp atis hizini ölçüyor sancı olmasa bile girilmeli ayrica 120 tl cidden cokmus nst icin bende ozele gidiyorum ama nst ücretsiz
sunset_momy Yaseminsyn 38 haftalığım şuan. 36 dan beri her hafta bende giriyorum. 100₺ her hafta nst ücreti veriyorum. 300₺ de muayne 🤦🏻♀️
1kizimolacakk Yaseminsyn Ben ilk Nst’ye 35. Haftada girdim sonra 37. Haftada çağırdı. Şimdi 38 de son kez gireceğim 2 gün sonrasında da doğuma alacaklar. Pahalı bir özel hastaneye gidiyorum ama bizde de 66₺ sizinkisi cidden çok fazlaymış ama doktorunuz gerekli gördüyse girmek gerekiyor ihmal etmeyin bence.
Bayancorek Yaseminsyn Benim takipli olduğum hastanede de 120 tl. Ama siz hissetmeseniz de sancınız olabilir. Benim iki seferdir 80 90 çıkıyor sancılarım hiç hissetmedim. Şuan 38+3 üm ama 33. haftadan beri giriyorum. İyi ki girmemezlik yapmamışım.