Yasolinnn bende de şeker çıktı,diyetisyene gittim sabah ve öğle öğünlerimde 1 er dilim kepekli ekmek tüketiyorum,şekerli ve çikolatalı yiyeceklerden uzak duruyorum,meyve yedikten sonra süt,yoğurt,kefir yada çiğ badem yada fındık tüketiyorum,bunlar şekeri dengeliyormuş,bal,reçel,pekmez falan yemememi söyledi.