Aysef27 bende 36+4 üm, bebiş kanalda, cok fazla hareket alanı kalmadıgı icin daha az hareket ediyorlar artık ve doguma yakın zaten biraz hareketlerde azalma görülürmüşte. Hıçkırıklarını hissediyorsanız zaten bir sorun yoktur bence. Nstye gidiyormusunuz? Oradaki kalp ritmi, yükselişleri, inişlerine göre bebişin sağlığını, durumunu değerlendiriyor doktor zaten