Aysekoc Miray81 hayırlısı olsun canım bende yaptırdım üzerine hastalandım her nasip vaktine esirdir Rabbim kısa zamanda hayırla evlat nasip etsin bizlere🙏🏻
Venus_ Aysekoc Yaptım kuzum malesef bu ayda olmadı.. Reglimin 2. Günü bugün pazartesi doktoruma gidicem bu ayda olmazsa hsg çekicekti muhtemelen randevu vericek bakalım.. Hayırlısı artık herşeyin 😔
Den1z_21 Aysekoc Selam canm eyer folokulnuz çatlamıyorsa o zaman iyne olmalıdı benım çatlamıyodu iyne yapdırdım ve adetımı bekledım adetmdenn3 gun gecdı sımdı hamıleyım eyer çatlamıyorsa vurdur derım bı zıyanı yok
Aysekoc Den1z_21 yumurtam çatlıyor canım sadece doktor şansı arttırmak için vurmuştu oda kısmet olmadı sende hayırla kucağına al inşallah evladını🙏🏻
Den1z_21 Aysekoc sagol canm ınsallah sende hamıle kalırsın hıc bır problemın yoksa kalıcaksın sadece sabır bazen ınsan bıraz sabırlı olmalı 🥰🥰🥰
Aysekoc Den1z_21 şükür bir sıkıntı yok sadece çok isteyip çok stres yapıyorum Rabbim bana ve isteyen herkese nasip etsin🙏🏻