Zelalyng Kızlar ya aklıma takılan bişey var sonda takarken çok acıyo mu acaba bir de takması kaç dk sürüyor
AselLinaMom Zelalyng sakin kalırsan 2 dk da bitiyor takarken biraz acıyor ama fazla değil ama çıkarırken hiç acımıyor 🤗🌸
Zelalyng 3prens71 NurNaz NurNaz papatya56 AselLinaMom 3prens71 ben sezeryan olucam alttan spinal acaba o iğneyi vurdultan sonra takmıyolar mı ya uyuşukken yada uyuşturmak için birşey sürmüyorlar mı
Yavruhamsi Zelalyng kimi yer uyuşturduktan sonra kimi yer uyuşturmadan takıyormuş eğer uyuşturmadan takacaklarsa rica edin uyuşturduktan sonra taksınlar boşuna canınız yanmasın
3prens71 Zelalyng devlette olucaksan maalesef uyuşmadan takılıyor hıc bsyde surmedıler bna ama özelee uyustuktam sonra takılıyormus galıba
NurNaz Zelalyng bana ameliyathanede belden iğne vurduktan sonra uzandirup takmislarmi hissetmemiştim ama cikarttiklarunda hissetmistim
Burcuuuuu Zelalyng korkutmak istemem ama benimde takarken aşırı acımıştı enfeksiyonum vardı ama çıkartırken ayakta çıkardı bayıldım ama.hemsire hatasiydi yatarken çıkarması lazımmış
Gzmslmz Zelalyng bende de o var dalga geciyorlar hatta sezeryanda kac kat kesip dikecekler sen sondadan mi korkuyorsun diye 😂 ha bide igne fobim var sezeryan sonrasi agri kesici yapiyorlar ondan da korkuyorum hsjaahahah 😂😂😂😂
Busra986532 Daha önce sonda taktırdım 100 tane ameliyata girerüm yeter ki o sondayı takmasınlar 😤😪 benim 3 - 4 defa zorladılar kan geldi kaç defa beceremediler. Ama benim yorumlardan anladığım takan kişi önemli
Ozlemduman Zelalyng ilk doğumum sezaryen oldu belden uyuşturduktan sonra takıldı anlamadım bile o yüzden çıkarırkende çok bişey anlamadım yürümek için kaldırıcaklardı ondan hemen önce çıkardılar hissetmedim bile
Snmbysl Zelalyng sen sakin kalırsan bi kaç saniye sürüyor zaten jel sürüldügü için acımıyor sade girdigini hissediyorsun
Babysharkk Zelalyng özel hastanelerde genellikle anesteziden sonra taktıkları için hissetmiyorsunuz, çıkartırken de 10 saniye sürmüyor yine acımıyor dolayısıyla. Devlet hastanesi işleyişinde sanırım ameliyathaneye götürmeden önce takılıyorlar.
Seher_ornkk Bnm ilk sezeryanım özelde olmuştu ameliyathaneye inmeden yukarıda takmışlardı çok kasmıştım kendimi 😐 sonradan öğrenmiştim uyutuluncada takıldığını yani nevardı uyuyunca taksalarda bizde kendimizi sıkıp sizi yormadan yaptrsak 😂