Elibo evet hiç bişey yapmadan sürekli yatıyorum çıktı çıkacak diyorum tansiyonum ayda bir kez mecburiyetten dışarı çıkıyorum doktor kontrolü için bebeğin herşeyi alındı ama hepsini tıktım bi odaya hiç görmek istemiyorum onları çol değişik bir durum bu ya hrp korku kucağıma alamam korkusu var