senagibi Kızlar, ikili tarama sonuçlarınızda down sendromu riskiniz kaç çıktı. Benim sonucum 1:119, doktorum riskli olduğunu söylüyor ama ileri tetkikleri yaptırmakta kararsızım.
Canancndn senagibi Ben olsam yaptırırdım. Risksiz deniyo düşük risk grubuna. Öyle bile olsak hepimizde aynı risk var. Mesela 10binde 1 dendi o 1 kişi biz olabiliriz olasılığa göre sizin sadece risk daha yüksek. Çıkçak diye moralinizi bozmayın down denmiyo. Ama bence şöyle yanlış anlamayın Allah korusun inş yoktur tabiki ama olsa bile kendinizi bakımı konusunda hazırlamak istemez misiniz. Şok olmaktan korkuyo insan. Sütümüz gelcek psikolojimizde önemli
ikikedi-birbebek senagibi Detaylı ultrasona gir , kalan testlerinizi yaptırın mutlaka bu bir ihtimal öyle olacak diye bir şey yok tabiki içinizi ferah tutun Rabbim göstermesin ama Down sendromlu özel bir bebekle bile diğer testlerdede çıkarsa araştırmalar yapın bakimi eğitimi hakkında tabiki insan üzülür ama bu dünyanın öbür dünyasıda var o bebeğin safligi temizliği ona verdiğiniz emek Rabbim nasip ederse cennetin kapıları aralanir derler. Üzülmeyin dua edin testlerinizi yaptırın belkide sağlıklıdır dediğim gibi bu sadece ihtimal ❤️. İnşallah sağlıkla alırsınız kucağıniza ❤️🥰
Neslihan37_ senagibi sadece down sendromu değil çeşitli genetik hastalıklarda teste yansiyabilir down sendrom olarak suphelenilir. Yine de detaylı ultrason kesinlikle girin
CananDuru senagibi down icin baska bulgular da gerekli saniyorum ense kalinligi burun kemigi ve kalpte parlaklik bulguları
senagibi Canancndn Ben de stres dolu bi gebelik yaşamaktansa Allah’a sığınıp her şeye razı olma düşüncesindeyim. Ben bu sonucu kesin öğrenmeden de kendimi o anlamda yetiştirebilirim nasıl olsa. Teşekkür ederim fikirlerinizi paylaştığınız için 💕
senagibi ikikedi-birbebek Elbette Rabbimden gelen her şeye razıyız ama yine de insanoğlu üzülmeden edemiyor. Bir daha ki duanıza beni de katarsanız çok mutlu olurum. İnşallah sağlıklıdır. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için ♥️♥️
senagibi Neslihan37_ her bir hastalık ayrı değerlendiriliyor. Diğerleri düşük risk çıktı ama malesef down sendromu riski için durumda yüksek bi değer var.
duuyqquu senagibi 9 ay boyunca bu riskle kendinizi üzüp sağlıklı bir bebeğinizde olabilir 🙏🏻 İmkanınız varsa detaylı ücretli testler var baktırmanızda fayda var. Sizin psikolojiniz için de çok faydası olacaktır. Detaylı ultrasonda da az çok sorunlar ve sorun olmayan her şey çıkıyor ama onun için de min.8haftanız var. Allahım güç kuvvet versin belkide hiçbir şeyi yok 🙏🏻
Haticelna senagibi bana da öyle dediler ikili testim riskli çıktı ama çok şükür hiç stres yapmadım detayliya gittim sadece doktor cik sağlıklı bir bebek dedi inşallah bakalım doğunca göreceğiz doğum a son 4 gün kaldı. Allah’tan umudunu kesme bazı bebeklerde genetik te olabiliyormuş
Zehraergul senagibi kesinlikle genetik test yaptırmanızı tavsiye ederim hiç bir zararı yok. Benim riskli çıkmamıştı ama ablam down olduğu için sadece, yurt dışında çalışılan prenatal testlerden yaptırmıştım 21. kromozom analizi için. Asla da pişman değilim yaptırdığıma.
Zehraergul Bilge-96 Eurofins diye bir firmaya yaaptırmıştım. Sanırım 3-3,5 bin arasıydı ama sadece tek kromozom analizi yaptırdım ben 21. kromozom. O yüzden biraz daha uygundu. 18 hafta falan da geçti üstünden 🥰