Tunahan_rumeysa16 Sizce normal mi acile gitsem uktarosndan bakarlarmi geçen pazartesi gittim 23. Haftaya kadar normal hissetmeyebilrsin deyip bakmadılar ultrasona almadılar için rahat etmedi..
Jadewinder Tunahan_rumeysa16 içiniz rahat etmiyorsa tabi gidin ama ben 22 de falan tek tük hissetmeye başlamıştım.
Asel_im İlk hamileliğinse zaten yoğun bir hareketlenme hissetmemen normal canım. Zamanla hareketler sıklaşır ve artar. Ben mesela 32+1 deyim bugün beyfendi içeride halay çekiyor. Korkma haftan ilerledikçe daha çok hissedeceksin
Tsengonul Tunahan_rumeysa16 benimde 2.hamileliğim millet 2.de 15 de 16 da hissettim demişti ben 19 da o da tek tük evham yapmıştım şuan 21iz baya var hareket maşallah. Demek ki herkes de farklı oluyor