Kızlar ben özele gidiyorum normalde, detaylıya devlette girmek için randevu alıp gittiğimde doktor dörtlü tarama istedi. Biz kendi doktorumuzla ortak kararla ikili testi yaptırmamıştık. Şimdi sonucu çıkmış ama hiçbir şey anlamadım, daha önce yaptıranlar bakabilir mi?
