Gamzeetrk ben calisma saatlerimi düşünemem dedigi için cunku çok yoruluyordum 11 saat neredeyse hergun anlaşmalı olarak 29. Haftadan,32. Haftama kadar rapor aldım sonra analik raporu başlıyor zaten iş yeri ile ılımlı konuşup anlaşıldığı sürece Bi sorum yaşamıyorsunuz bence doktor kontrolleri içinde özele gidiyordum ozaman saati belli diye çok uzun süreli izin almıyorum onun için