Emine003 Kızlar yengem tüp bebek koyuldu bugün 13. Gün kan verdi sonucu 910 çıktı sizce ikiz gebelik olabilir mi iki tane konmuştu çok heyecanlandık 🥰 Rabbim isteyen dileyen herkese versin inşallah 🤲🤗
Aslaninannesi01 Emine003 yani ikiz olma ihtimali var ama kese görmeden değere göre ikiz demek yanlış olur Rabbim gönlüne göre versin
minigiminannesi03 Emine003 hadi hayırlı uğurlu olsun inşallah sağ saglim kucağınıza almayı nasip etsin allahim
Ysmn5836 Emine003 kese görülmeden anlaşılmaz bende tüp bebek çift emrio transfer oldu ama biri çöp dierinden tek yumurta ikizi oldu şuanda ogluslarim 30+1 haftayiz ….
Asel_im Emine003 malesef beta değerinden ikiz olup olmadığı anlaşılmıyor ultrason ile görüntülemek gerekiyor 2000 küsür değeri olan tek gebelikler de oluyor canım değerle alakası yok malesef
Emine003 minigiminannesi03 amin amin canım benim inşallah 🤗 Rabbim dileyen isteyen herkese hayırlı evlat versin inşallah 🤲🤗
minigiminannesi03 Emine003 Amin canım inşallah sağ saglim hamile olanlar kucağına almayı nasip etsin olmayanlarda nasip etsin
Utkulu1 Emine003 tüp bebekte tam nasıl oluyor bilmiyorum ama adetim 2 gün geçince beta 16.000 küsür çıkmıştı bende ikiz zannetmiştim tek çıktı 😊 Rabbım gönlünüze göre versin inşallah 🌸🌸