77Bebek35 Denizahsen bnm sol kasık taafımda agrı var goguslerım cok acıyo ıgne batar gibi karıncalanma oluyor baskada bsy yok
Denizahsen 77Bebek35 inşallah gebeliktir 🤲🏻 Benim de ilk gebeliğimde bu söylediğiniz belirtiler vardı normalde regl döneminde bu belirti görüyor musunuz
77Bebek35 Denizahsen hayır görmüyorum adet olmama bır gun kala agrım olur dırek hasta olurum normalde bakalım bnmde ıkıncı hamılelık olucak eger olursa kısmet yumurtlama gununumu degerlendırdın
acemimuhendisanne Benim bugün beyaz yapışkan akıntım var kasıklarım çok ağrıyor sebebini anlayamadım :)