Minikanne17 Afedersiniz 3 gündür bu durumdayım. Ve isalin yaygın doğum belirtissi olduğu yazıyor. Bu durumu yaşayıp doğuran,böyle olup kaç gün sonra doğuran anneler var. İlk gebeliğimde olup olmadığını hatırlamıyorum. Umarım yaşayan annelerimiz vardır
Edabykl Minikanne17 ben bayadir ishalim ama demir ilacindan kaynakli benimki buyuk ihtimal her ishalde dogum belirtisi degildir ama tabi bu belirtiyi yasayanlarda var
Minikanne17 Edabykl bende demir ilacı kullanıyorum ama son haftalrımda olduğum için olabilir mi diye düşündüm
Edabykl Minikanne17 bende 35 haftaligim ama bir aydir ishalim yani demir ilaci yapti beni öyle düşünüyorum çünkü bu kadar uzunda sürmezdi ishal