Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Bebeği son haftalarda doğum kanalına girmeyip suni sancıyla normal doğum yapan var mı ? Ben 39 haftalık hamileyim. Bebeğim halen doğum kanalına girmemiş. Önümüzdeki haftaya kadar doğmazsa suni sancı vericem dedi doktor yine olmazsa sonra sezeryan. Bu durumu yaşayan varmı bana tecrübelerinizi yazabilir misiniz ? Çok teşekkür ederim şimdiden 🌸