2pasaannesi yaaa bende.. ben aşılamayla hamile kaldım aşılamayı soranlara, yeni hamilelere, doğum yapanlara içim kıpır kıpır oluyor. Elimden geldiğince sorularını açıklamaya çalışıyorum. Umudunu yitirenlere umut olmak için kendi hikayemi anlatıyorum. Bir kişinin bile umudunu yeşertsem , gülümsetsem, kendini iyi hissetmesini sağlasam yeter bana. Çünkü gerçekten hepimizin güzel şeyler duymaya ihtiyacı var. Şu an ikizlere hamileyim. İkizlerle ilgili pozitif şeyler duymak benim için paha biçilemez bir şey.
Hamilelere sağlıklı bebişler sağlıklı doğumlar, hamile kalmak isteyen arkadaşlarıma sabır ve tez vakitte bebiş, doğum yapan analarımıza tez vakitte şifa ve ailesiyle bir ömür huzur sağlık diliyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻