2pasaannesi Ben en çok bebek isteyenlerin, test yapanların, müjdeli haber verenlerin postlarını okumayı seviyorum ve çok mutlu oluyorum. İnşaAllah Rabbim isteyen herkese bu duyguları tattırır. Sizler hangi konuları okumayı seviyorsunuz? Maksat muhabbet 🙈
Nilssu 2pasaannesi yeni doğum yapmış annelerin tecrübelerini okumak güzel bi fikir sahibi oluyorum doğuma 6 günüm kaldı 🙏🏻🥰
Semilk05 2pasaannesi doğum postlarını çok seviyorum. Bazen de canım sıkıldığında görümce elti kaynanana dedikoduları çok hoşuma gidiyor 😂
annelinkoo Dilaraortacc1 ben de bayılıyorum bazılarına baya gülüyorum :) bazılarını haklı buluyorum :) şahsen bana genel olarak komik geliyo :)
Babytwo2 Semilk05 hiç daha girip okumamıştım doğuma çok var diye heralde 😅şimdi herkes böyle doğum postu diyince merak ettim açıp bi tane okuycam olumlusundan bakıyım 🤣
Dilaraortacc1 2pasaannesi kız bazen iyi oluyor kendiminkine şükrediyorum falan azda olsa kinim gidiyor 😂
2pasaannesi Dilaraortacc1 ya evet hele eşle ilgili olan postlara ben çok üzülüyorum ve şükrediyorum. Rabbim herkesin sıkıntısını feraha erdirsin 🤲🏻
prematureannesi_ 2pasaannesi evet böyle atışma postları elti görümce ama komik seviyorum mutluluk postlarını da unutmamayım süpriz müjdeli
hilalhanim 2pasaannesi bilgim olan tüm postlara bayılıyorum çok seviyorum bilgimi tecrübemi aktarmayı 😂
Aaaysee 2pasaannesi bilgim olmadığı için bilgiyle ilgili postları okurum hep isime yarar bir gün diye onun dışında doğum hikayeleri bide olmazsa olmaz kaos 😂