Pinar4 Lale359 acaba düşük olması falan bi sorun olmaz demi benimki de düşük sonuçları grafik olarak daha almadım ama ilk yapılan ultrason sonucuna göre soruyorum
Aylin355 Ebru_222 1.1 çıkmıştı bizim normalde 3 üstü riskli ama doktorlar 2 civarı çıkmasına biraz takıyor
Babytwo2 1.4 tü enae kalınlığı güzel dedi bn değeri sorunca söyledi . Daha sonra perinatog bi profa da serklaj için muayene olduğumda oda çok iyi buldu .