Iremdemr çok geçmiş olsun. Benimde aynı şekilde 5. Haftada başladı progestan kullandım hem ilaç hem fitil bir de 3 günde 1 iğne vuruldum kanama alanı çok büyük olduğundan sanırım. İki haftaya geçti kanama alanı ama 11. Haftada tekrarladı tekrar silbaştan başladık bakalım hiçbirşey yapmıyorum ve full yatıyorum. Gönlümüzü ferah tutmaktan başka çare yok en kısa zamanda bizim gibi olan herkes toparlanır inşallah🙏🏻🌸