Busebaysal Merhaba, 6+6 dayız. Doktorumuz bebeğimizin 11 günde 5-6 günlük bir gelişim gösterdiğini, gelişiminin biraz yavaşladığını söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Kalp atışını da duyamadık. 1 hafta sonra tekrar gelmemiz gerektiğini söyledi.