Minikmucizelere teşekkür ederim evet iki kere oldum ilkinde 8 haftalık düşük yapmıştım rahmin içini temizlemek için yaptılar. İkinci de 7 haftalık kalbi durmuştu onu almak için kürtaj oldum. Normalde böyle düşüklerde doğumlarda vs kanama fazla olmasın diye zaten hamilelik döneminde kan pıhtılaşma olurmuş anne sağlığı için, benim de aileden pıhtılaşmam varmış o yüzden bebeğe kan akışı sağlanamıyormuş kalpleri duruyordu. Şu an 14haftalık hamileyim kan sulandırıcı kullanıyorum normalde 8haftayı geçemiyordum. Herkes aynı değil öyle düşünme kendini toparlamaya bak fiziken ve ruhen. Biraz vücudunu dinlendir inşallah Rabbim gönüllerimizdekini sağlıkla hayırla nasip etsin size bize hepimize çok geçmişler olsun