Ayse_tusem_buglem Bu hastanede kontrollü olan varmı acaba?? Yeni açılmış hiç kimseden bişey duymadim henüz.iyiyse oraya gitmeyi düşünüyorum
1aysekaplan Ayse_tusem_buglem geçen sene bir arkadaşım bir kere gitmişti ama yeni hastane olduğu için doğumu yok demislerdi şimdi ne durumda bilmiyorum
Mavisperi Ayse_tusem_buglem annemlere cok yakın olduğu için gidiyorlar mecbur ama normal bölümlerden bile memnun değil rakamın doğuma gidenler hiç memnun değil tek avantajı yakin olması