Kızlar gün akşam suyum geldi ama böyle sızıntı şeklinde idrar kaçırıyorum zannettim megersem suymuş hastaneye gittim hemen acile alttan bakıldı açılmam yok ama suyun gelmiş suni vereceğiz dediler kabul etmedim eve geldim duş aldım falan saat 1 sancılarım gelmeye başladı ama 20 dakika bir geliyordu sonra 10 dakikaya düştü 5 dakika derken açılmam 6 cm olmuş hastaneye geldiğimde saat 7de giriş yaptım hastaneye bu sabah 10 da kucağıma aldım prensesimi rabbim herkese nasip etsin inşallah ❤️