Rapunzelinanasi dün gece serum yedim zaten
merveyildrm teşekkür ederim akşama kadar bekliyim o zaman
yagmurefe teşekkür ederim evet ağrım var dün serum yedim 1000 CC ydi sanırım
tugcealbayral sağlığım ve bebeğimin sağlığı yerinde olsun gerisi problem değil dayanırız İnşaAllah 1 gün hiçbir şey yiyip içemedim serum ve ilaçtan sonra bugün de ishal olduğumu gördüm tüm bedenimde ağrı sancı olduğunu görünce korktum