Suiii Merhaba çok sık idrara çıkıyorum hafif sızı ve yanma oluyo gibi ve sarımtırak akıntım çok oluyor acaba enfeksiyon kapmış olabilir miyim
Kleopatra- Suiii Evet, büyük ihtimal enfeksiyon. İdrar yolu enfeksiyonu kapmış olabilirsiniz. Kasıktan gelen bir yanmamı özellikle idrar yaparken. İdrardan sonra da yanması bir süre devam ediyor mu mesela ?
fatmaa37demi5 Suiii enfeksiyon olmuş büyük ihtimalle. Fazla beklemeden idrar tahlili vermeye gidin ona göre önlem alırsınız