Ekk61 Doğuma yaklaşanlar burdamıı 38 haftaya girdim. İnsanın içini bı telaş kaplıyor acaba bugün mü yarın mi ara ara sancılar başladı gelip gidiyor.panik yapmak istemiyorum.dogumdan çok korkuyorum.ama bian önce de gelsin istiyorum.sizDe durumlar nasıl
mhrmom Ekk61 37.haftaya girdik sayılır. Ben de bir an önce doğurmak istiyorum ama korkuyorum tabiki tasiyamıyoruuumm😬🤯
Sevval41 Ekk61 38+3 doktordan şimdi geldik doktorumuz oğluşun doğmaya niyeti yok galiba dedi 😂 geçen hafta kanala inmişti geri çıkmış doğsun istiyorum artık
Pinpirikanne Ekk61 37+1 korku telas endise hersey var ates basiyor biandan sicaktan zten bunaldim bian önce olsun bitsin istiyorum ama 38 hafta olsun gene tabi
Ekk61 mhrmom ağırlaşıyor insan ben oturduğum yerden kalkamıyorum temizlik yapicam bilmiyorum nasıl yapicam
Elisarli Ekk61 valla bende de öyle canım 36.haftadayım bende normal istiyordum ama rahim şeklimden ve rahim uzunluğunun hala aynı olmasından dolayı doktor sezeryan önerdi açıklıkta yok hiç. Eylül ün 2.haftası bi güne tarih belirlicez bakalım çok heyecanlıyım
Ekk61 Elisarli banada Eylül ilk haftasi dedi 10eylul. Ama ne olur bilemem salı günü gün vericek.herhalde inss
Zehragniken Ekk61 39+4 gelen giden yok 🥲 yapmadığım şey kalmadı yemin ederim ama yok gelmiyooorr😫😫kanala girmiş ama daha bekliyoruz. Salıya kadar gelemzse suni sancı verecek doktor