İkizim doğum yaptığında bebişiyle taburcu olmuştu ertesi gün, sonra sarılık çıktı ,3 gün kalmıştı çıktıktan sonra 18 di değeri, sürekli gidip baktırıyorlardı değerine düşmüş mü diye ,1 buçuk ayı buldu düşmesi ,normal yani,sık emzirmek geçiriyormuş,karanlıkta durmaması gerekiyor ,beyaz ışık olmalı, odanın ısısı sıcak olmamalı ,baygnlık geçirebilir uyanması zor olur ,güneşlenmesi 10 dk yeterli gün içinde ,bide sarılığın olduğunu karın göğüs bölgesine elinizi aşağıdan yukarı doğru sürüyün yani bastırın,derisi sararıcak, sarılık olup olmadığını öyle kontrol edebilirsiniz demişti doktoru