motherofcats Bursa şehir hastanesine acile gittiğimizde normal acilden mi giriş yapmamız gerekiyor yoksa kadın doğum acilden mi? Orada takipli değilim. Nasıl oluyor bilgisi olan var mı?
bademomm motherofcats Doktorun muayene ettiği bölüme tek basına giriyorsun ama eşin ve yakının bekleme salonunda bekleyebiliyor canım