S1907 Kızlar selam,gebelik şekerim çıktı,şekeri olanlar nasıl ilerlediniz yardımcı olursanız sevinirim🫤
Deleted4445656 S1907 Benimde çıktı 20 gündür diyetteyim meyveyi kestim ilk hafta hiç yemedim sonra günde 1 tane oda çok şekerli olmayan meyveleri tercih ettim ekmek karbonhidrat tatlı zaten yok sebze protein ağırlıklı besleniyorum yumurta yoğurt süt gün içinde tüketiyorum Kuruyemişte sayılı yiyorum 7 adeti geçmesin bol su için bide ☺️
S1907 Deleted4445656 ayy valla kısıtlanınca insan normal zamanda yemediği şeyleride yiyesi geliyo,bende pazartesi gidicem endokronoloji bölümüne bakalım ne diyecek,banada diyet yolları göründü😁
Deleted4445656 S1907 bende endokrine gitmiştim şeker ölçüm cihazı aldık sabah akşam sürekli açlık tokluk şekerime bakıp ilerliyoruz İlk hafta sinirlerim bozuldu ağladım çünkü herşey kısıtlandı bide acıkıyordum ama 1 haftadan sonra alışıyor insan🙈 bebeklerim Saglıgı için doğuma kadar dikkat edicez napalım🥰
S1907 Deleted4445656 pazartesi gdcm bnde bakalm ne dyck nasl ölçücm bn o cihazla bilmyrm eziyet gibi geliyo,hergünmü sabah akşam ölçüyosunuz
S1907 Deleted4445656 canım yarın endokrini bölümne gdcmde doktor kan testi fln istiyomu ,açmı tokmu gtsem bilemdm
Deleted4445656 S1907 çok basit ya sabah uyandıgınızda ölçüyorsunuz aç karına 1 saat sonra tok karna bakıyorsunuz Öğlen ve akşamda aynı şekilde ilerleyecek Baş parmak ve serçe parmak haricinde 3 parmağa bak demişti hemşire tık diye iğne batıyor ama çok hafif o kanı cihaza sürüp sonucu alıyorsunuz
Deleted4445656 S1907 gebelik şeker sonucunuz e nabızdan gözüküyor ekrandan bakıp ona göre tedavi verecek kan tahlili falan istemiyor belki muayene ederse guatra bakıyor Boğaz’ınızı elleyip o kadar