Çarşamba günü düşük yaptım.Doktor kanamayı kesmek için haplar verdi kan kesilmişti sadece kahverengi çamurumsu lekeler geliyordu kan yoktu.Bugün takvimime göre adet günüm ve kanamam başladı acaba adet görüyor olabilir miyim bu kadar kısa sürede.Adet ağrısı da var karnımda çünkü