ilknur42 ben de 11 sene önce normal doğum yapmıştım ama travma olmuştu bende ebe çok ahlakdizdi ,bayrama denk gelmişti hadi doğur da gezmeye gidecem demişti 😏 popoma kadar dikişin vardı , yorgan diker gibi dikmislerdi vs vs vs çok büyük konuştum bir daha doğum yapmam diye 11 sene sonra supriz oldu 🙂🙂 doktorum ilk doğum normal olduğunu öğrenince neden sezeryan düşünüyorsun epidural ile normal yapabilirsin dedi şu an 33 haftalık gebeyim ama kafam çok karışık ….insalah benim de doğumum sizin ki gibi pozitif geçer 🙏🙏🙏 malum yaşta ilerledi korku,endişe , heyecan hepsi bı arada 🥴